Jump to content


Photo

My Nf 1st Gen.

I like nite finders there cheap and they kick-ass

13 replies to this topic

#1 rifleman

rifleman

    Member

  • Members
  • 44 posts
  • Location:North dakota 58103

Posted 31 October 2008 - 11:19 PM

Posted Image

Posted Image


Name: Abbie

Mods: spring replacement, cpvc barrel, paint job and dual O-rings.

Description: My NF is a first gen. and I named it Abbie because yes that's who my crush is and yes I love my NF too.

Qusetons? Comments? Flames? And it would be cool if some other of you people posted your NF's down below.

Edited by rifleman, 01 November 2008 - 12:45 AM.

  • 0
"Nerf to all and to all Nerf all Night!"

My guns are in my PI on my profile.

More people need to nerf in North Dakota

#2 nerfer9

nerfer9

    Member

  • Members
  • 680 posts
  • State:California
  • Country:United States

Posted 31 October 2008 - 11:24 PM

Oh.......You are in deep, deep shit my friend. Haven't you read about how WE DO NOT WANT THESE "show off your mom in a slutty outfit threads". Maybe you didn't know. But edit this quick.

Edited by nerfer9, 31 October 2008 - 11:37 PM.

  • 0

#3 Norther of Heaven

Norther of Heaven

    Member

  • Members
  • 349 posts
  • Location:Athens, GA

Posted 31 October 2008 - 11:26 PM

Do we really need another one of these?
Don't answer that.

Theres already the PJ/Mod sticky. I see no point in this because NFs are just about the most common gun these days.

Edited by Norther_of_Heaven, 31 October 2008 - 11:30 PM.

  • 0
"I don't always drink beer. But when I do,
I beat my wife."

#4 Poseidon

Poseidon

    Member

  • Members
  • 214 posts
  • Location:Clarence, NY

Posted 01 November 2008 - 08:40 AM

Hmm... although this is probably not the best use of a thread, it's not bad. The mods are all pretty good, basic ideas, and it seems like you put some good work into the paint job. For that I applaud you. Nice work.

-Just a quick note though, check his birthday and his join date...

-Never mind, my bad man.

Edited by Poseidon, 01 November 2008 - 02:33 PM.

  • 0
Faith is a living, daring confidence in God's grace, so sure and certain that a man could stake his life on it a thousand times.
-Martin Luther

In Soviet Russia, Mudkipz liek u.

#5 rifleman

rifleman

    Member

  • Members
  • 44 posts
  • Location:North dakota 58103

Posted 01 November 2008 - 10:25 AM

Hmm... although this is probably not the best use of a thread, it's not bad. The mods are all pretty good, basic ideas, and it seems like you put some good work into the paint job. For that I applaud you. Nice work.

-Just a quick note though, check his birthday and his join date...

I know I was banned for that :lol:
  • 0
"Nerf to all and to all Nerf all Night!"

My guns are in my PI on my profile.

More people need to nerf in North Dakota

#6 BustaNinja

BustaNinja

    Member

  • Members
  • 1,916 posts
  • Location:St. Paul, Minnesota

Posted 01 November 2008 - 10:35 AM

Oh.......You are in deep, deep shit my friend. Haven't you read about how WE DO NOT WANT THESE "show off your mom in a slutty outfit threads". Maybe you didn't know. But edit this quick.

If you're gonna quote me, do it right. It was
"Show off your AT2K" Threads
"Show off your Nitefinder" Threads
THEN "Show off your mom in a slutty outfit"Threads. Come on people.

Really Rifleman, was that needed? You put a picture in the Mods and Paintjobs thread, why make a topic? No one cares. Unless its a groundbreaking mod that allows it to fire flames and doritos, no one cares. Don't make topics.

Wait... you were banned once? If you made a new account, i would kiss this one goodbye aswell.

Edited by BustaNinja, 01 November 2008 - 10:46 AM.

  • 0
Me: Yeah. he beat a hooker
Venom: Haven't we all?

#7 rifleman

rifleman

    Member

  • Members
  • 44 posts
  • Location:North dakota 58103

Posted 01 November 2008 - 11:06 AM

Oh.......You are in deep, deep shit my friend. Haven't you read about how WE DO NOT WANT THESE "show off your mom in a slutty outfit threads". Maybe you didn't know. But edit this quick.

If you're gonna quote me, do it right. It was
"Show off your AT2K" Threads
"Show off your Nitefinder" Threads
THEN "Show off your mom in a slutty outfit"Threads. Come on people.

Really Rifleman, was that needed? You put a picture in the Mods and Paintjobs thread, why make a topic? No one cares. Unless its a groundbreaking mod that allows it to fire flames and doritos, no one cares. Don't make topics.

Wait... you were banned once? If you made a new account, i would kiss this one goodbye aswell.

No this is the same account I was un banned on Oct. 18
  • 0
"Nerf to all and to all Nerf all Night!"

My guns are in my PI on my profile.

More people need to nerf in North Dakota

#8 BustaNinja

BustaNinja

    Member

  • Members
  • 1,916 posts
  • Location:St. Paul, Minnesota

Posted 01 November 2008 - 11:29 AM

Oh.......You are in deep, deep shit my friend. Haven't you read about how WE DO NOT WANT THESE "show off your mom in a slutty outfit threads". Maybe you didn't know. But edit this quick.

If you're gonna quote me, do it right. It was
"Show off your AT2K" Threads
"Show off your Nitefinder" Threads
THEN "Show off your mom in a slutty outfit"Threads. Come on people.

Really Rifleman, was that needed? You put a picture in the Mods and Paintjobs thread, why make a topic? No one cares. Unless its a groundbreaking mod that allows it to fire flames and doritos, no one cares. Don't make topics.

Wait... you were banned once? If you made a new account, i would kiss this one goodbye aswell.

No this is the same account I was un banned on Oct. 18

and don't waste it by making topics like this.
  • 0
Me: Yeah. he beat a hooker
Venom: Haven't we all?

#9 BustaNinja

BustaNinja

    Member

  • Members
  • 1,916 posts
  • Location:St. Paul, Minnesota

Posted 01 November 2008 - 12:49 PM

You sir, are awesome.
  • 0
Me: Yeah. he beat a hooker
Venom: Haven't we all?

#10 angelof DEATH182

angelof DEATH182

    Member

  • Members
  • 135 posts

Posted 01 November 2008 - 02:04 PM

A few things.
A: this is not a "Show off 1st gen NF's thread", thus not breaking rules.
B: while it's RECOMMENDED to post pictures of mods and PJ's without writeups in the pictures thread, it isn't against the rules to make a new thread, just a bit wasteful.
Now all of y'all stop bein' dicks.
  • 0

#11 BustaNinja

BustaNinja

    Member

  • Members
  • 1,916 posts
  • Location:St. Paul, Minnesota

Posted 01 November 2008 - 02:21 PM

A few things.
A: this is not a "Show off 1st gen NF's thread", thus not breaking rules.
B: while it's RECOMMENDED to post pictures of mods and PJ's without writeups in the pictures thread, it isn't against the rules to make a new thread, just a bit wasteful.
Now all of y'all stop bein' dicks.

There is no rule against "Show off" threads, they are just wasted space.

So, it was just telling him not to post a new thread for stuff like this.
  • 0
Me: Yeah. he beat a hooker
Venom: Haven't we all?

#12 nerf mafia

nerf mafia

    Member

  • Members
  • 333 posts
  • Location:Rising Sun Indiana

Posted 01 November 2008 - 08:26 PM

Your pics are a bit small and hard to see but the paint job still looks good. Also If anyone wants to show off theres there mom in a sluty outfit please do.
  • 0
THE OHIO PLAYDATE. WE PLAY WITH FORKS.


#13 BustaNinja

BustaNinja

    Member

  • Members
  • 1,916 posts
  • Location:St. Paul, Minnesota

Posted 01 November 2008 - 08:50 PM

Your pics are a bit small and hard to see but the paint job still looks good. Also If anyone wants to show off theres there mom in a sluty outfit please do.

Ew. You would say that wouldn't you?
  • 0
Me: Yeah. he beat a hooker
Venom: Haven't we all?

#14 rifleman

rifleman

    Member

  • Members
  • 44 posts
  • Location:North dakota 58103

Posted 02 November 2008 - 02:01 AM

Your pics are a bit small and hard to see but the paint job still looks good. Also If anyone wants to show off theres there mom in a sluty outfit please do.

Umm... yeah please don't no one wants to see that action.
  • 0
"Nerf to all and to all Nerf all Night!"

My guns are in my PI on my profile.

More people need to nerf in North Dakota


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users