Jump to content


Photo

Any One With Bbb Mods?


10 replies to this topic

#1 phoenix

phoenix

    Member

  • Members
  • 18 posts

Posted 13 September 2005 - 09:02 PM

YEAH, i just got the new BBB and i'm lookin for a mod. Well, thanks to those who can help
  • 0

#2 NinjZ

NinjZ

    Member

  • Members
  • 1,005 posts
  • Location:jersey

Posted 13 September 2005 - 09:03 PM

Nope, not a single BBB mod on this whole site about NERF.
  • 0

#3 Uncle Hammer

Uncle Hammer

    Member

  • Members
  • 750 posts
  • Location:Austin,TX 78758

Posted 13 September 2005 - 09:33 PM

Give me two weeks, and I'll have one.

But for the hell of it, It's not that hard. I'm tired of seeing noobs post new threads about mod help. Who cares if theres not a write up. Do one yourself, it's not hard. Remove any air restrictor you see and add a barrel that fits your darts snug to tight. How hard is that now?
  • 0
Don't mess with Texas cuz its bigger than France, bitch..
QUOTE (Talio)
Catagory 5 hurricanes are the mighty dick of God.  You don't mess with that!  You don't mess with Gods dick!

#4 Sunchip

Sunchip

    Member

  • Members
  • 31 posts
  • Location:Herminie, PA

Posted 14 September 2005 - 05:13 PM

You can try my mod if you want. You can find it here. Just scroll to the bottom to find it.
  • 0
Sunchip of SDNT: If you can read this, cover your face

#5 Avatar of WoeBrian

Avatar of WoeBrian

    Member

  • Members
  • 210 posts
  • Location:San Marino, California
  • State:California
  • Country:United States

Posted 14 September 2005 - 09:03 PM

Nope, not a single BBB mod on this whole site about NERF.

I counter that, http://nerfhaven.com...&hl=big bad bow. I saved this in my favorites just for the sole use if I ever get one of those bbb's that just got re-released.
  • 0

#6 Rambo

Rambo

    Fear the Robble...

  • Members
  • 1,807 posts
  • Location:Allentown, PA

Posted 15 September 2005 - 06:15 AM

I believe ninjz forgot to add his :scarcasm:'s meaning that the topic creator should search or check the mods tab of this NERF site before making an idiot of himself.
  • 0

#7 phoenix

phoenix

    Member

  • Members
  • 18 posts

Posted 20 September 2005 - 08:34 PM

well excuse me for not doin my research... and thanks to those who have one :alien:
  • 0

#8 Crappy Nerfer

Crappy Nerfer

    Member

  • Banned
  • 149 posts
  • Location:Kissimmee, FL

Posted 20 September 2005 - 09:03 PM

You are going to be banned. Everyone who uses that smilie have been banned. Also phoenix you might want to use the SEARCH function before creating a thread.

Edited by Crappy Nerfer, 22 September 2005 - 12:39 AM.

"If one notices a patch of gangrene in a wound on the back of one's hand, one does not simply hope that it gets better over time.

One cuts that shit off at the wrist and learns to masturbate lefty."

- Death

"By BC do you mean Boston College?"

- nerfer34

#9 Team Slaya

Team Slaya

    Member

  • Members
  • 615 posts
  • Location:Massachusetts

Posted 20 September 2005 - 09:17 PM

Nice CN, you're really helping here. Woah look it's a coincidence! It's a cool smilie, just because you're jealous that you can't use it because you're not cool enough doesn't mean that you can rag on the newbs. :alien:

TS
  • 0

#10 Crappy Nerfer

Crappy Nerfer

    Member

  • Banned
  • 149 posts
  • Location:Kissimmee, FL

Posted 21 September 2005 - 04:58 PM

What's to add? It is a horrible topic, there is no point. Because he could just use the SEARCH function and find some mods for it. OR he could just mod the BBB by himself it is not hard.
"If one notices a patch of gangrene in a wound on the back of one's hand, one does not simply hope that it gets better over time.

One cuts that shit off at the wrist and learns to masturbate lefty."

- Death

"By BC do you mean Boston College?"

- nerfer34

#11 Team Slaya

Team Slaya

    Member

  • Members
  • 615 posts
  • Location:Massachusetts

Posted 21 September 2005 - 08:28 PM

THEN WHY POST???


Even though there are some newbies around here, don't smash them into the ground. You were probably once like that, as was I.

TS
  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users