Jump to content


Photo

Happy Birthday To Sn1per!

AND THE END OF MY POSTS ON MY 1 YEAR ANNIVERSARY ON NERFHAVEN

18 replies to this topic

#1 n-strike

n-strike

    Member

  • Banned
  • 358 posts
  • Location:Richmond, BC

Posted 18 January 2008 - 06:03 PM

So, yup. Happy birthday, and happy anniversary! :D

Edited by n-strike, 20 January 2008 - 12:58 PM.

kthxbaisend

#2 Maeric

Maeric

    Member

  • Members
  • 386 posts
  • Location:A small town in Indiana you've never heard of.

Posted 18 January 2008 - 07:14 PM

One word: WHY?!

Normally people only say happy birthday to a very prominent member (no offense sn1per) and why about your anniversary?

Please don't start your worthless-as-a-large-pile-of-elephant-shit posts again...
  • 0
Active on H3Artificer as Halacar. GT: Halacar send me an invite if you wanna forge.
I'm amazing at Forza3! I destroyed the engine of a 2mil C car by downshifting! YAY!
I hate you. And all noobs who are like "OMFG i r liek, glued sh1t 2 shit. jak offf ma ego. NAOW!"

#3 Scotch

Scotch

    Member

  • Members
  • 179 posts
  • Location:New England

Posted 18 January 2008 - 07:26 PM

Simmer down there teapot. Happy birthday and anniversary.
  • 0
QUOTE(VACC @ Jan 24 2008, 10:21 AM) View Post
Woah, woah, slow down there buddy. If you put it ALL in your mouth at once you're just gonna gag and get it all over the carpet.

#4 OfAllTheNerf

OfAllTheNerf

    Member

  • Members
  • 714 posts

Posted 18 January 2008 - 07:38 PM

Simmer down there teapot. Happy birthday and anniversary.


Um, lol? No.

But yeah (again no offense to the person who has the birthday), but we usually only "celebrate" prominent members. Like contributors/ambassadors or vets.

Also, what happened to your post count n-strike? I thought I remembered it being larger. A mod must've put it back down to the number of your posts that were actually contributive.
  • 0
[color=#FF6600][Finesse]-[BitchX]

#5 Maeric

Maeric

    Member

  • Members
  • 386 posts
  • Location:A small town in Indiana you've never heard of.

Posted 18 January 2008 - 07:38 PM

Sorry, I didnt mean for it to sound so.... meh-ish. It's just that you don't normally post stuff like this...

But yeah, Happy B-day Sn1per! And happy anniversary n-strike
  • 0
Active on H3Artificer as Halacar. GT: Halacar send me an invite if you wanna forge.
I'm amazing at Forza3! I destroyed the engine of a 2mil C car by downshifting! YAY!
I hate you. And all noobs who are like "OMFG i r liek, glued sh1t 2 shit. jak offf ma ego. NAOW!"

#6 Guest_yourface_*

Guest_yourface_*
  • Guests

Posted 18 January 2008 - 07:38 PM

Happy birthday, Sn1per. And Maeric, N-strike meant he's been a NerfHaven member for a year.

Happy anniversary, N-strike.

EDIT -- I have a bad feeling about this topic.

Edited by yourface, 19 January 2008 - 04:47 PM.

  • 0

#7 n-strike

n-strike

    Member

  • Banned
  • 358 posts
  • Location:Richmond, BC

Posted 18 January 2008 - 08:55 PM

Thanks guys! And OfAllTheNerf, one of the admins or mods dropped my post count. It was previously 302 and it went down to 12. 290 uncontributive posts. HAHAHA!!! :D
kthxbaisend

#8 PharaonArin

PharaonArin

    Member

  • Members
  • 79 posts
  • Location:Bay Area

Posted 18 January 2008 - 09:45 PM

Thanks guys! And OfAllTheNerf, one of the admins or mods dropped my post count. It was previously 302 and it went down to 12. 290 uncontributive posts. HAHAHA!!! :lol:


Well looks like the admins need to do their job again because your back up 50 more.
  • 0

#9 keef

keef

    Member

  • Members
  • 1,390 posts
  • Location:Denville, New Jersey

Posted 18 January 2008 - 11:46 PM

Did you blow out your candles? Because you got burned!
*laugh here*

Happy Birthday, and Happy Anniversary!
  • 0
Timothy M-Lick <3

#10 n-strike

n-strike

    Member

  • Banned
  • 358 posts
  • Location:Richmond, BC

Posted 18 January 2008 - 11:49 PM

I know, it's true. I'm a post whore.
kthxbaisend

#11 Lynx

Lynx

    Member

  • Members
  • 983 posts
  • Location:Columbus, Ohio
  • State:Ohio
  • Country:United States

Posted 18 January 2008 - 11:58 PM

I know, it's true. I'm a post whore.


Happy birthday/anniversary/post or topic whoring!

Here is a tip!
  • 0
Columbus' original crazy asshole now comes with:

AWESOME NITEFINDER

#12 n-strike

n-strike

    Member

  • Banned
  • 358 posts
  • Location:Richmond, BC

Posted 19 January 2008 - 12:12 AM

I know, it's true. I'm a post whore.


Happy birthday/anniversary/post or topic whoring!

Here is a tip!

None of them apply to me though...
kthxbaisend

#13 Retiate

Retiate

    Member

  • Members
  • 778 posts
  • Location:Gig Harbor, Washington
  • State:Washington
  • Country:United States

Posted 19 January 2008 - 01:03 AM

I know, it's true. I'm a post whore.


Happy birthday/anniversary/post or topic whoring!

Here is a tip!

None of them apply to me though...


Did you miss the first two?



Happy birthday and anniversary.
  • 0

#14 n-strike

n-strike

    Member

  • Banned
  • 358 posts
  • Location:Richmond, BC

Posted 19 January 2008 - 01:06 AM

I know, it's true. I'm a post whore.


Happy birthday/anniversary/post or topic whoring!

Here is a tip!

None of them apply to me though...


Did you miss the first two?



Happy birthday and anniversary.

Well, I see how the first one applies to me. But I don't understand how the second one does...I type perfectly, I don't use those types of abbreviations, not even on MSN...
kthxbaisend

#15 Lynx

Lynx

    Member

  • Members
  • 983 posts
  • Location:Columbus, Ohio
  • State:Ohio
  • Country:United States

Posted 19 January 2008 - 01:07 AM

Happy birthday/anniversary/post or topic whoring!

Here is a tip!

None of them apply to me though...


Acceptable Post Content
Stay on topic.
No spam.

(and my favorite)

No pointless flames.

Here is an example (stay on topic) (in this topic):

Thanks guys! And OfAllTheNerf, one of the admins or mods dropped my post count. It was previously 302 and it went down to 12. 290 uncontributive posts. HAHAHA!!! laugh.gif


Here is another (No spam):

QUOTE(Thom @ Jan 15 2008, 12:13 PM) *
Guitar Hero.
I agree 110 fucking %.
QUOTE(Forsaken_angel24 @ Jan 16 2008, 06:28 PM) *
How about modifying Nerf guns?
HAHAHAHA!!!! laugh.gif


I sense a pattern in his last sentences... Let's continue (Just idiocy):

Looks like no one wants to answer my DAMN QUESTION.

(Lynx's commentary:
His question:
What are Sťances?

A term now used to denote a sitting with a medium for sundry phenomena. Used chiefly among the spiritualists.

USE GOOGLE)


Ooo, ooo it only gets better (Pointless flame):

QUOTE(penguin807 @ Dec 27 2007, 10:34 PM) *

Aww... someone on the interweb called me a mean name! Now I gotta cry in a corner and cut myself all night long. sad.gif

Don't go assuming things, I read your post. I was joking.

If you have something else to say, kindly do it over a PM. This topic is retarded enough as it is.

I'm sorry, I've been having bad days recently. Maybe because I haven't Nerfed for a year. But on the other hand, I did mod 2 guns the past 2 days. But yea, I'm not being sarcastic, I'm sorry.

(History of the idiotic penguin807 vs. n-strike 2 minute feud)

(penguin807 @ Dec 27 2007, 10:19 PM) *

QUOTE(n-strike @ Dec 27 2007, 06:26 PM) *

I apologize to everyone. I am probably the main person who makes the most unproductive posts. Once again, I apologize to everyone.



QUOTE(n-strike @ Dec 27 2007, 07:13 PM) *

Hey, buddy. You really think any noob is going to be inspired by you and change? I don't think so.

P.S. Crap. I'm scared. Groove is viewing this thread.



Mood swings? You must be on your period...

You're a dick, you haven't even read my previous post.


I am sick of you.

I believe I'm not the only one.

You ever think you lost your post count because you had too many crummy, idiotic, pointless and non-contributive posts.

Maybe the deleting the posts was the first step in removing your poor influence on the forums.

This should offend you.

This should make me look hypocritical (I have some bad posts, but just a few of them are recent)

This should express my feelings.

Edited by Lynx, 19 January 2008 - 01:09 AM.

  • 0
Columbus' original crazy asshole now comes with:

AWESOME NITEFINDER

#16 n-strike

n-strike

    Member

  • Banned
  • 358 posts
  • Location:Richmond, BC

Posted 19 January 2008 - 01:39 AM

I didn't want to quote the whole post, so yea. Well, I have been thinking about this before, and I think I should go through with this. I am not going to post, unless I need help with my guns, or any other questions. So, for now, farewell.
kthxbaisend

#17 six-five-two

six-five-two

    Member

  • Members
  • 752 posts
  • Location:Vancouver, B.C.

Posted 19 January 2008 - 02:50 AM

Fuck off n-strike

Happy Birthday sn1per!
  • 0

#18 sn1per

sn1per

    Member

  • Banned
  • 249 posts
  • Location:A small town in Michigan that you've never heard of, so don't bother asking.

Posted 19 January 2008 - 12:25 PM

Thanks everyone. I have been really busy this past week modding and prepping guns for sn1ping my freinds...But take it easy on n-strike. Everyone here has posted something for nothing at least a couple of times. Thanks again everyone.
QUOTE(Scotch @ Feb 3 2008, 05:47 PM) View Post

sn1per I appreciate your humor, that made me laugh literally out loud.

"It's a free country, UNDER MY DICTATORSHIP!!!"
-Connor

#19 nmc2

nmc2

    Member

  • Members
  • 47 posts
  • Location:Australia NSW

Posted 20 January 2008 - 07:56 AM

To lynx:

Simmer down there teapot.


  • 0
E=mc^2
Energy=Mass x Speed of light in a vacuum (in celeritas) squared
N=mc^2
Nerf=Mass of air in tank x Speed of air release in a barrel squared

"the whole damn song is a pick up line"


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users